Bine ati venit!

Dragii mei vizitatori, va invit cu mare drag in bucataria mea unde va puteti delecta cu cele mai gustoase bucate! Si de ce nu...sa ne distram impreuna in bucatarie!

Ficatei de pui cu ceapa


De weekend-ul trecut sunt in croaziera! Tare incantata de "progres", mi-am pus in gand sa incerc si mai multe retete....si am ajuns la concluzia ca in mod obisnuit, nu cred ca le-as fi facut vreodata! Dar, la etape noi din viata ta....idei noi!

Meniu pentru weekend si nu numai:
* Ciorba de pui cu legume
* Ficatei de pui cu ceapa
* Ciulama cu pui si ciuperci
* Clatite 
* Bomboane cu lamaie
* Inghetata
* Surimi chips

Iata mai departe reteta pentru ficatei:

Categorie: Feluri principale

Etapa: Atac, Croaziera (PP, PL)
Ingrediente:
- 500 gr ficatei de pui (eu i-am luat congelati)
- o ceapa
- o cana lapte degresat
- sare, piper, boia dulce, cimbru, rozmarin

Preparare:
Se decongeleaza ficateii, se se spala, dupa care ii punem intr-un vas si ii acoperim cu laptele. Ii lasam asa aprox. 30 minute.
Ceapa o tai julien, si o "calim" in tigaie.
Scurgem ficateii de lapte si ii punem in tigaie peste ceapa. Ii lasam asa la foc mic.
Separat, intr-o cana cu apa adaugam toate condimentele. 
Turnam continutul in tigaie, dupa care acoperim cu un capac.
Lasam la fiert cam 15-20 min pana scade apa (dar sa ramana si ceva sos).
La sfarsit se poate asezona cu patrunjel!


Pofta buna!

Reteta inspirata de retete-dukan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...