Bine ati venit!

Dragii mei vizitatori, va invit cu mare drag in bucataria mea unde va puteti delecta cu cele mai gustoase bucate! Si de ce nu...sa ne distram impreuna in bucatarie!

Chiftele de pui - Dukan Faza Atac


Categorie: Feluri principale/Gustari
Etapa: Atac
Ingrediente:
-carne tocata de pui 700gr
-o ceapa
-o capatana mica de usturoi
-albus de ou
- sare, boia dulce, piper
*foaie de copt

Preparare:
Intr-un bol punem carnea, ceapa tocata marunt (sau data prin razatoare), usturoiul (eu l-am dat prin razatoare) si restul de condimente + albusul pentru a lega compozitia.
Se incalzeste un pic cuptorul. Intre timp pe tava de cuptor intindem o foaie de copt si formam chiftelele. Eu nu am tinut sa fie rotunde, pur si simplu le-am format cu lingurita, sa iasa cat de cat ca niste turte. 
Nu am prea stat cu ochii pe ceas, pot sa spun ca le-am facut cam din ochi si dupa gust....dar in principiu cred ca au stat cam jumatate de ora/ de tava.

Din toata compozitia mi-au iesit cam 3 tavi cu un total aprox de 56 bucatele. (asta pentru cine-i cu numaratul portiilor)


Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...