Bine ati venit!

Dragii mei vizitatori, va invit cu mare drag in bucataria mea unde va puteti delecta cu cele mai gustoase bucate! Si de ce nu...sa ne distram impreuna in bucatarie!

Limonada


Pe caldurile astea, cand nu doar ca avem nevoie de mai multa hidratare, dar nici nu prea putem manca mare lucru, o reteta de limonada este mai mult decat binevenita, cred eu. Nu doar ca ne racoreste si ne hidrateaza, dar e si tonica, o adevarata binefacere. Reteta de limonada este foarte simpla, si foarte gustoasa. 

De cate ori am incercat sa o pregatesc singura nu mi-a iesit. Bineinteles ca nu nimeream proportiile si imi iesea ba acra, ba fara un gust care sa-mi placa.
Zilele astea, ca niciodata, am facut-o la nimereala....si MI-A IESIT.
Iata cum o pregatesc eu, la modul cel mai simplu pentru o carafa de 1.5 L:
1. Iau 2 lamai potrivite, pe care le storc (de tot :D).
2. Sucul obtinut il adaug la apa din carafa (eu am pus apa putin calduta), dupa care adaug doua linguri destul de pliiiiine cu miere (eu am avut poliflora).
3. Se amesteca totul (nu neaparat ca la shake), cel putin pana se dizolva mierea (de asta am si pus apa usor calduta).
4. Punem carafa la frigider......si in maxim o ora avem CEA MAI BUNA, SIMPLA SI RACORITOARE LIMONADA!
La servire puteti folosi si cuburi de gheata!


Ma gandesc ca pe viitor (la urmatoarea preparare) sa incerc, pentru decor, sa adaug si feliute de lamaie.
Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...